Wat u moet weten over het Keto-dieet

Wat u moet weten over het Keto-dieet

Het keto-dieet: ervaring met het keto-dieet: tips om sterk te blijven en af ​​te blijven! Hé, jongens! Een paar maanden geleden besloten om het keto-dieet, ook bekend als het ketogene dieet, uit te proberen, dat al geruime tijd bestaat en heel goed werkt.

Keto doet het tot nu toe erg goed, en ik ben erg onder de indruk van de resultaten tot nu toe, maar voordat we daarop ingaan, moet je weten hoe het echt werkt en wat de risico’s zijn, voor het geval je er nog nooit van hebt gehoord. Welnu, het basisprincipe van het ketose-dieet is dat je minder koolhydraten eet dan normaal, dus in feite word je dik. Er zijn echter nog veel meer voordelen, zoals het wegwerken van hongerpijnen en natuurlijk afvallen.

Het ketose-dieet kan zeer effectief zijn voor mensen die snel willen afvallen, hoewel het ook zijn eigen risico’s met zich meebrengt. Voor mensen die het nog nooit eerder hebben geprobeerd, kunnen er verschillende problemen zijn die u moet weten.

In mijn ervaring met en onderzoek naar het Keto-dieet, heb ik ontdekt dat er vier hoofdproblemen zijn die u kunt tegenkomen wanneer u voor het eerst met het dieet begint, en sommige hebben te maken met ketose zelf. Ten eerste kan het ervoor zorgen dat de ketonspiegels in uw bloedbaan snel stijgen, wat gevaarlijk kan zijn. Dit komt doordat het lichaam de overtollige vetvoorraden als brandstof verbrandt, zodat overtollige ketonen in het bloed niet worden gebruikt. Het resultaat is meestal een snelle stijging van de bloedsuikerspiegel.

Ten tweede kan ketose ervoor zorgen dat u vaker honger krijgt dan normaal, dus het zal waarschijnlijk nodig zijn om uw dieet aan te passen. Dit geldt vooral als u een hoog insulinegehalte in uw bloed heeft. Het goede nieuws is dat er dingen zijn die u kunt doen om honger te verminderen, zoals meer eiwitten en minder koolhydraten in uw dieet. Als u problemen heeft met insuline, moet u mogelijk koolhydraten helemaal vermijden.

Mogelijk moet u uw dieet ook beter in de gaten houden als u te veel suiker of zetmeel heeft gegeten voordat u met het dieet begint. Dit soort voedsel is erg moeilijk voor de lever. En tot slot, als u lijdt aan allergieën of astma, dan zult u deze producten zeker ook moeten vermijden. en zorg ervoor dat u een goed dieetplan heeft om met deze aandoeningen om te gaan voordat u een ketose-dieet gaat proberen! meer informatie keto dieet ervaringen